Monday 6 October 2014

BEYOND VEGGIE by Secret Recipe, Kuching

最期待星期六的家庭聚会(晚餐)了
这次,想吃些比较特别的食物
走吧~我们来去
BEYOND VEGGIE by Secret Recipe

餐厅里提供的全是素食


餐厅的外观

餐厅的地点:
Located at Ground Floor, Lot 2676 & 2677, Block 10, 
Kuching Central Land District, 2 1/2 Mile Rock Road, Kuching, Sarawak.

(same row with KFC & Pizza Hut)

菜单 Menu
菜单里的菜有主菜
我的家人都不点主菜,所以暂时还没吃到他们的主菜

好友气派的餐厅,灯光也够明亮
餐厅虽然不大,但整个装潢让你觉得很温馨

Restaurant Interior


Fried Bee Hoon
我老妈点的炒米粉

Green Tea Cake
我点的绿茶蛋糕

Fried Rice
我老爸点的炒饭

Pesto Spaghetti 
(my FAVORITE) 
我特别喜欢的 蔬菜意大利面

我弟弟点的 咖啡蛋糕

Mushroom Pizza 
(my favourite as well)
这是我弟弟点的3种蘑菇比萨


FOURSQUARE 地点:
https://foursquare.com/v/beyond-veggie-by-secret-recipe/5385af24498e6c94a4af6e74

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...